Veel gestelde vragen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Elke bestelling via de shop wordt onmiddelijk afgerekend. Hiervoor kan je veilig online betalen met Bancontact.

Hoe versturen wij?

Zolang er geen voetbalmatchen met publiek mogelijk zijn, zijn we genoodzaakt om de bestellingen te versturen via Bpost.
Zodra het publiek terug toegelaten is, kan je je bestelling bij thuismatchen komen afhalen aan de Brigada stand in Tribune Noord.

Niet aanwezig in Tribune Noord? Graag aangeven bij de bestelling zodat we een afspraak kunnen maken op de matchdag!

Uw bestelling zelf komen ophalen?
Mogelijk bij elke thuismatch van STVV op Stayen. Afhaalmoment wordt afgesproken.

Wat zijn de verzendingskosten?


De verzendkosten binnen België bedragen € 5,95 per bestelling.

Leveringstermijn

De tijd voor levering van een pakket is afhankelijk van de door u gekozen levermethode en onze voorraad.  Indien alle goederen op voorraad zijn is onze behandelingstijd 5 tot 10 werkdagen. Daarbij moet u nog de tijd rekenen voor de aanlevering. Indien u de goederen sneller wenst, gelieve dit zeker te melden bij opmerkingen op uw bestelformulier. Wij zien wat we kunnen doen!



Ik kreeg een foutmelding tijdens het bestellen. Wat nu?

Controleer even uw mailbox of u een bestelbevestiging heeft gekregen. In dit geval is het order goed doorgekomen bij ons.
Geen mail, maar toch geld van uw rekening?
Neem contact met ons op via het contactformulier, samen met uw gegevens. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op!


Mijn pakket is niet toegekomen. Wat nu?

Panikeer niet te snel. Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling, door ons is verstuurd, maar niet door u werd ontvangen. Breng ons via mail op de hoogte dat u jouw pakket niet hebt ontvangen. Dit kan je het best doen door de bevestigingsmail, die u van ons hebt ontvangen, te beantwoorden. Zo hebben wij onmiddellijk alle informatie: ordernummer, adres,…Vervolgens starten wij een intern onderzoek op en brengen wij u op de hoogte hiervan.


Ik heb een niet compleet/foutief pakket ontvangen. Wat nu?

Controleert u altijd goed of uw bestelling compleet is zodra u uw bestelling ontvangt. Indien uw bestelling niet compleet of foutief is, reageert u dan op de bevestigingsmail en geeft u zo precies als mogelijk aan wat er ontbreekt of foutief is aan uw bestelling.
Wij nemen na ontvangst van uw bericht zo snel als mogelijk contact met u op.

Nog vragen?

Neem dan contact op met ons via shop<at>brigadahesbania.be of via ons contactformulier.